Jan 5, 2011

Samsung vs LG

როგორც იქნა მივიღე ჩემი ტელეფონი და დავიწყე შეჩვევის პროცესი. დაახლობით რომ მოხვდეთ რატომ მჭირდება შეჩვევა, დავდებ ჩემი ძველი და ახალი ტელეფონების სურათს.
რომელი რომელია თავად გამოიცანით :D.
ახლა ჩამოვწერ ჯერ ჯერობით რას ვერ ვეჩვევი. მგრძნობიარე ეკრანი - ჩემი თითები არც ისე კარგები არიან იმისათვის რომ სწორედ სასურველი ოპერაცია შეარჩიონ, ხოდა ხან სად მეჭერინება თითი და ხან სად. ჯერ ჯერობით მაქვს ტელეფონის დაზიანების შიში, იმიტომ რომ ეკრანი რომ დაუზიანდეს დაახლობით 120 ევრო უნდა გადავიხადო შეკეთებაში. სამწუხაროდ ეკრანის დაზიანებაზე ტელეფონი ვერ დავაზღვიე იმიტომ რომ ფული აღარ დამრჩა, ჩემ ქმარსაც არ ვთხოვე რადგან ეს საჩუქარი ჩემი თავისთვის მხოლოდ ჩემი ფინანსებით მინდოდა გამეკეთებინა. ასევე ვერ შევეჩვე უამრავ აპლიკაციას, ზოგიერთის არსი არც კი ვიცი რაში მდგომარეობს :D

რა მომწონს - კლავიატურა, უმაგრესი რამაააა! მიჩვეული ვარ ლეპტოპის კლავიატურაზე და მოდელმა იმიტომაც უფრო მომხიბლა რომ კლავიატურა აქვს. Wifi მომწონს ძალიან. აწი საშინლად მოსაწყენ გაკვეთილებზე შემიძლია ვიჯდე და ინტერნეტში ვისეირნო. თავს პირობა მივეცი რომ ტელეფონით ფეისბუქს არ გამოვიყენებ!! ძალიან მომწონს თავად ოპერაციული სისტემა ანდროიდი, რადგან მოქნილია და ჩემი სურვილისამებრ შემიძლია გადვწყვიტო აპლიკაციები, ეკრანის დიზანი და ა.შ.

ეს კი ჩემი ტელეფონის ზარი. ამ ზაფხულს ჩემ ძმას ქონდა დაყენებული ტელეფონზე და ვინმე რომ დაურეკავდა ხოლმე ზეიმი მქონდა, იმტომ რომ შემეძლო ამ სიმღერის მოსმენა :) ხოდა მეც დავაყენე ყველა შემომავალ ზარზე :D :D



ხოდა ბოლოსთვის ერთ სურვილს დავწერ. ამ ახალმა იმდენი გაძლოს რამდენიც ძველმა გაძლო და ვიტყვი რომ სამსუნგს კარგი ტელეფონების გაკეთება შეუძლია :D

ბოლოს კი ერთ რამეს ვწერ, მიუხედავდ იმისა რომ ტელეფონი მომწონს, ასეთი Advanced აპარატი ნამდვილად არ მჭირდებოდა. შესაბამისად ვფიქრობ რომ უჭკუოდ მოვიქეცი ამხელა ფული რომ გადავიხადე (ყოჩაღ სამსუნგის მარკეტოლოგებს, სწორედ მათი წყალობით დავები ორ სიტყვზე რამაც მაყიდინა ეს ტელეფონი). ის ფული რომ ჩემი დისთვის გამეგზავნა სარეცხი მანქანის საყიდლად ბევრად ჭვიანური იქნებოდა.

8 comments:

Anonymous said...

gilocav toma!!!

Anonymous said...

სენსორულია და იმიტომ ვერ ეჩვევი, მალე დაამუღამებ ^_^

ხოდა ეცადე მიეჩვიო, ნუღარ წუწუნებ! :უსერ:

თან ლამაზია და მოსახერხებელი ^_^

ხოდა, გილოცავ :*

Clown said...

სენსორულია და იმიტომ ვერ ეჩვევი, მალე დაამუღამებ ^_^

ხოდა ეცადე მიეჩვიო, ნუღარ წუწუნებ! :უსერ:

თან ლამაზია და მოსახერხებელი ^_^

ხოდა, გილოცავ :*

ნინო ჭ said...

თითგვემის სმაილიკი პირადად შენთვის უნდა გამოიგონოს ვინმემ

Keti said...

გილოცავ! ძალიან კარგია, მიეჩვევი :) თავიდან მეც ასე მგონია ხოლმე ტექნიკაზე, ვიამე, რამე ისე არ გავაკეთო... ეგ მალე გადის, როგორც წესი :)

Natosha said...

" თითგვემის სმაილიკი პირადად შენთვის უნდა გამოიგონოს ვინმემ"


ნაღდია :)
ტომა, ყველაფერი "რაციონალურად" რომ გათვალო, ცხოვრება მოგბეზრდება 3 კვირაში და დეპრესია დაგემართება, თუ მხოლოდ ის აკეთე რაც "უნდა".

ამიტომ მოეშვა სარეცხ მანქანაზე ფიქრს და დატკბა ტელეფონით :)

Toma said...

madloba megobrebo :)
martla vcdilob shevirgo da naklebad mqondes es uazro "tvitgvemis smailiki" magram dzaalian dznelia.

13th said...

ძალიან მომწონს qwerty კლავიატურა მობილზე, მით უმეტეს ასეთი, გამოსაშლელი. ძალიან კომფორტულია. მე თვითონ SE Vivaz Pro-ც მაგიტომ შევარჩიე, ამ კლავიატურის გამო და ძალიან კმაყოფილი ვარ.

ეკრანის გაფუჭებისგან ძალიან დაგიჩავს მობილურის კარგი ჩანთა, ჩასადები. ნაჭრის იქნება თუ ტყავის, ოდნავ სქელი რომ იყოს, ჩამოსაკიდიც უნდა ქონდეს და აუცილებლად იხურებოდეს. ზმეიკა გაგაწვალებს, "ლიპუჩკაზე" ჯობია ყველას. ძალიან გემრიელად ვხმარომ ჩემს Golla-ს მობილურის ჩანთას.

როგორც იტყვიან, მშვიდობაში :)
ძალიან ლამაზი ბლოგი გაქვს. ვიზუალურად.