Jan 1, 2011

I wish ....

მგონი დროა ახალი წელი ჩემ ბლოგზეც მოვიყვანო :) ყველას გილოცავთ ახალ 2011 წელს და გისურვებთ რომ ეს წელი სიახარულით და სიყვარულით ყოფილიყოს სავსე. სიხარული ძალიან მნიშვნელოვანი რამეა ჩემი აზრით იმიტომ რომ როცა კარგი რამეები ხდება ყოველთვის გვიხარია და ბედნიერები ვართ, ამიტომ ეს სიტყვა მოიცავს ყოველივე კარგს :)

ხოდა ასე :) ახლა მე რა მინდა ახალ წელს?! ვოცნებობ ისეთ რამეებზე რაც ჩემზე არაა დამოკიდებული, იმიტომ რომ რაც ჩემზეა დამოკიდებული იმას ვაკეთებ და ვირივით ვმუშაობ. შესაბამისად მინდა რომ:
  • ადამიანები ვინც ძალიან მიყვარს ჯანმრთელები იყვნენ, და არ შემაშინონ ავადმყოფობით (დიახაც, ეგოისტი ვარ)!
  • ჩემი მშობლები ამ წელს მაინც ჩამოვიდნენ ჩვენთან!
  • კიდევ და კიდევ წავიდეთ ნორვეგიაში, ერთ კვირიან მოგზაურობასაც ვყაბულდები, და მომავალი შობისათვის ეგვიპტეში წასვლა მოვახერხოთ :D
  • მინდა რომ ჩემმა მეგობრმა სამსახური იშოვოს, იმიტომ რომ მისი უმუშევრობა მგონი მე უფრო მადარდებს ვიდრე მას :P joke. კიდევ ბერი რამე მინდა მისთვის მაგრამ არ დავწერ აქ, იმიტომ რომ შეიძლება ეწყონოს :P
  • კიდევ პირადი სურვილები მაქვს მაგრამ არც იმათ არ დავწერ :D
  • პ.ს. დამავიწყდა დამეწერა. მინდა რომ ჩემმა ახალმა ტელეფონმა ერთი წელი მაინც გაძლოს ისე რომ ძირს არ დამივარდეს, არ დამეფხაჭნოს და ჩანთაში არ მიმეჭყლიტოს. თორემ ნახეთ მერე თქვენ ჩემი წუწუნი და სინდისის ამბები :D
ჯერ ამ ცოტას დავწერ და მერე გზადაგზა თუ მომაფიქრდა დავამატებ ხოლმე :D :D

9 comments:

undone said...

გილოცავ ტომუშკა! მეც იგივეს გისურვებ!!!კარგი სურვილები გაქვს და ახდება ყველა ეგ ;))

Toma said...

madlobaaa :)
Shenc aseve yovelive kargs gisurveb, imas rac shen ginda da rogorc shen ginda :)

Clown said...

თომა მადლობა ^_^ მეც გილოცავ :*

მრავალს დაესწარი და ყველა სურვილი აგხდენოდეს ^_^_^_^_^_^

<3

Anonymous said...

Toma gisurveb sheni survilebi asrulebulikos,bednieri da tsarmatebuli tseli gkonodes!rats mtavaria janmrteli ikavi!
P.S. piradad ar gitsnob,magram shens blogs xshirad vstumrob bolo dros,momtsons sheni azrebi,shexedulebebi da damokidebuleba ama tu im sakitxisadmi,ase gaagrdzele,sauketeso survilebit,Nanuka

ნინო ჭარხალაშვილი said...

თამუნა მე შემიძლია ბედნიერი ვიყო რომ ვინმეს საახალწლო სურვილებში რომ მოვხვდი თუ კიდევ გყავს სხვა უმუშვარი და სრულიად მოუწესრიგებელი მეგობარი ჰა? :))

Toma said...

ncu, meti aravin myavs Ö=

ნინო ჭარხალაშვილი said...

ვინ გეყოლება. ამნაირი ბუნებაში არ არსებობს

Keti said...

გილოცავ და ყველა სურვილის ასრულებას გისურვებ!!! ასეც იქნება, დარწმუნებული ვარ :*

მრავალს! <3

Toma said...

nino, bunebashic da chems garshemoc bevri arsebobs, magram megobrebi ar arian. chem survils mxolod shenze vxarjav da amjerad ar gadavanacileb sxvebze :)

Keti - :*