Jun 1, 2010

გასართობი პოსტი - ვიცინოთ და ვიმხიარლოთ მეგობრებო :)

ამოწეული პოსტი
გთავაზობთ გასართობ პოსტს. ესეიგი რას ვაკეთებთ, თანმიმდევრობით ყურადრებით ვკითხულობთ A, B, C და D პოუნქტებს და მივსდევთ ინსტრუქციას.

A. აირჩიე შენი დაბადების თვე.
01-------მე დავახვიე
02------მე მიყვარდა
03----------მე ჩავუტარე კარატე
04-----------მე ავლოკე
05------------მე გადავხტი
06-----------მე დავყნოსე
07------------მე ვიცეკვე მაკარენა (-თან)
08--------მე ვჭამე საჭმელი
09----მე ვიცეკვე (-თან)
10-------მე ვიმღერე
11-----მე ვუყვირე
11---- მე მანქანით გადავუარე

B. აირჩიე შენი დაბადების თარიღი:
1-------ჩიტის ბუდე
2-------ურჩხული
3-------ტელეფონი
4-------ჩანგალი
5-------თოვლის პაპა
6-------განგსტერი
7-------ჩემი მობილური
8-------ჩემი ძაღლი
9-------ჩემი საუკეთესო მეგობარი ბიჭი
10-------ჩემი მეზობელი
11-------ჩემი ბუნების მასწავლებელი
12-------ბანანი
13-------მეხანძრე
14-------შეჩერებული ცხოველი
15-------თხა
16-------შემწვარი კიტრი
17-------შენი დედა
18-------მღვდელი
19------- პრეზიდენტი
20-------კარები
21-------ნინძა
22-------ჩუკ ნორისი
23-------ნუდლები
24-------ციყვი
25-------ფეხბურთელი
26-------ჩემი და
27-------ჩემი ძმა
28-------აიპოდი
29-------სერფერი
30-------უპატრონო ბიჭი
31-------ნიანგი

C. აირჩიე შენი დაბადების წლის ბოლო ციფრი:
1--------- ჩემ მანქანაში
2 --------- შენ მანქანაში
3 --------- მაცივარში
4 --------- შენი საწოლოს ქვეშ
5 --------- მოძრავ მოტოციკლზე
6 --------- ნავზე
7 ---------ლიფტში
8----------სამზარეულოს მაგიდაზე
9 -------- პარკის სკამზე
0 -------- შენს აბაზანაში

D. აირჩიე იმ მაისურის ფერი რომელიც ახლა გაცვია:
თეთრი---------იმიტომ რომ მაგარი ვარ
შავი---------იმიტომ რომ ასე მინდა
ვარდისფერი-----------იმიტომ რომ ღმერთის რჩეული ვარ
წითელი-----------იმიტომ რომ ხმებმა ბირძანეს ასე მოქცევა
ცისფერი-----------იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და იმას ვაკეთებ რაც მინდა
მწვანე---------იმიტომ რომ ვფიქრობ პფსიქიატრის დახმარება მჭირდება
იასამნისფერი---------იმიტომ რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ
ნაცრისფერი---------იმიტომ რომ ლუციფერმა ყურში ჩამჩურჩულა ”ასე უნდაოოოოო”
ყვითელი---------იმიტომ რომ ალ კაპონემ საიქიოდან მილიონი შემომთავაზა
ფორთხლისფერი--------იმიტომ რომ გიჟად მთვლიან
ყავისფერი---------იმიტომ რომ ყოვლის შემძლე ვარ.
სხვა--------იმიტომ რომ ვარ ნიძააააა! :ჵ
არაფერი მაცვია----------იმიტომ რომ ვერ ვაკონტროლებ საკუთარ სექსუალურ მისწრაფებებს.

ახლა როცა დაამთავრე ოთხივე პუნქტისაგან წინადადების შედგენა, გთხოვ შედეგი დაწერე კომენტარებში :)

50 comments:

psychedelickija said...

მე მანქანით გადავუარე ნინძას პარკის სკამზე იმიტომ რომ ლუციფერმა ჩამჩურჩულა ასე უნდაოოო

Irina_K said...

me avloke chemi mezobeli modzrav motciklze, imitom rom ase minda. :))=))

Anya said...

Have a lovely day

(@^.^@)

Anne Sidamonidze said...

მე ჩავუტარე კარატე ჩემს საუკეთესო მეგობარ ბიჭს შენი საწოლის ქვეშ, იმიტომ რომ ღმერთის რჩეული ვარ : ))))))

თინი said...

მე ვიცეკვე მღვდელთან შენს აბაზანაში, იმიტომ, რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ


:lol:

Tomushka said...

ესეც ჩემი :D
მე მიყვარდა ფეხბურთელი შენს აბაზანაში, იმიტომ რომ ვფიქრობ ფსიქიატრის დახმარება მჭირდება :D :D

Anya thanks, U2 :*

Anonymous said...

me davynose ciyvi macivarshi imitom rom me var nindzaaaa haiaa :D:D::D

CheshireCat said...

მე ავლოკე ჩემი და სამზარეულოს მაგიდაზე იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და რასაც მინდა იმას ვაკეთებ :D



It's a sign :D

zurriuss said...

მე ვიცეკვე მაკარენა კარებთან, იმიტომ რომ ვარ ნინძააა :))))

Anonymous said...

me gadavxti chemi mobiluri parkis skamze, imtom, rom seqsualuri var da imas gavaketeb rasac minda imas vaketeb...

zurriuss said...

...ტო ისტ, მე ვიცეკვე მაკარენა კარებთან სამზარეულოს მაგიდაზე, იმიტომ, რომ ვარ ნინძაა :)))
მაგარი იყო :))

მარია said...

me avloke shemwvari kitri navze imitom rom ase minda :D


omg ra uazroba gamovida:D

Tamuna said...

me chavutare karate changals sheni sacolis qvesh, imitom rom yovlis shedzle var.

:D

AnnA said...

მე მიყვარდა კარები სამზარეულოს მაგიდაზე მაცივარში იმიტომ რომ ალ კაპონემ საიქიოდან მილიონი შემომთავაზა

hahahahahahahaha :D :D

Landish said...

აუ ეს ინგლისურად მაქვს გაკეთებული
ფეისზე იყო როგორც მახსოვს : ))

vasasi said...

მე გადავხტი სერფერით პარკის სკამზე იმიტომ, რომ მე ღვთს რჩეული ვარ.. :)

♥ The Dream Teller ♥ said...

მე დავახვიე ჩიტის ბუდე ჩემს მანქანაში იმიტომ რომ გიჟად მთვლიან : ))))))

clown said...

წინა კომენტარი წავშალე სხვაზე იყო გაკეთებული და შემთხვევით ამომეპეისტა :D :user:

მე მიყვარდა ურჩხული შენი საწოლოს ქვეშ, იმიტომ რომ ლუციფერმა ყურში ჩამჩურჩულა ”ასე უნდაოოოოო” :D :D :D

ნინო said...

მეეეეეე დავყნოსე ფეხბურთელი სამზარეულოს მაგიდაზე იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და იმას ვაკეთებ რასაც მინდა

Tjorven said...

me vuyvire mexanzres liftshi imitom rom gijad mtvlian :D :D :D :D

ჰექსე said...

მე ვიცეკვე ჩანგალთან სამზარეულოს მაგიდაზე იმიტომ რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ

kanario said...

მე გადავხტი ჩემი ბუნების მასწავლებელი მაცივარში იმიტომ რომ ასე მინდა :D

Lalena said...

me miyvarda karebi samzareulos magidaze, imitom rom yovlis SemZle var :))))))

Tomushka said...

:D vaime ra sasacilo pasuxebi gavqvs :)

es "kitxvari" chemma megobarma gamimigzavna. iyo shvedurad da me egreve gadmovaqartule :D

ნინი said...

მე მანქანით გადავუარე ჩემს დას სამზარეულოს მაგიდაზე, იმიტომ რომ ყოვლის შემძლე ვარ. :| SACYALI CHEMI DAIKO :|

unaamarga said...

მე ვუყვირე ჩემს ძაღლს შენი საწოლის ქვეშ, იმიტომ, რომ სექსუალური ვარ და ვაკეთებ რასაც მინდა! :):)

Na[Na]Ko said...

მე დავყნოსე ურჩხული სამზარეულოს მაგიდაზე იმიტომ რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ !!!

woooow! :lol: :)))))))

ცუცა said...

მე ვიმღერე ჩემი ძმა ლიფტში, იმიტომ რომ მაგარი ვარ

diasworld said...

მე დავყნოსე განგსტერი სამზარეულოს მაგიდაზე, იმიტომ რომ მე ასე მინდა!

Dreamer Kikito said...

მე მანქანით გადავუარე - მეხანძრეs- სამზარეულოს მაგიდაზე- იმიტომ რომ ლუციფერმა ყურში ჩამჩურჩულა ”ასე უნდაოოოოო” :D:D:D:D:D

Irakli said...

მე ავლოკე კარები შენი საწოლოს ქვეშ იმიტომ რომ ვერ ვაკონტროლებ საკუთარ სექსუალურ მისწრაფებებს.

salomea said...

მე მიყვარდა ჩემი მობილური ჩემ მანქანაში,იმიტომ რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ (mm)

Buda said...

me davaxvie telefoni shens abazanashi imitom, rom luciferma yurshi chamchurchula, ase undao O_o :DDDD

მბლოგავი said...

მე მიყვარდა ბანანი ჩემ მანქანაში იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და იმას ვაკეთებ რაც მინდა

lol :D

Natalia said...

მე ვიცეკვე მღვდელთან ლიფტში იმიტომ რომ ღმერთის რჩეული ვარ :ლოლ: :D

taa said...

me vuyvire Cems das parkis skamze
imitom rom magari var

xaxaxaxaxxa

taa said...

cheshire

xaxaxa, shenze kvelaze magrad vikaife :)

Tomushka said...

ვაიმე ხალხო, თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე მაგრად ვიცინივარ ამ წინადადებებზე :D

Anonymous said...

me avloke gangsteri shens abazanashi imitom rom magari var ))))))))))))))))))))))))))))

Anonymous said...

მე ავლოკე თხა ლიფტში, იმიტომ, რომ ასე მინდა :))

BUDDHA said...

მე ვჭამე საჭმალი თხა სამზარეულოს მაგიდაზე, იმიტომ რომ ღმერთის რჩეული ვარ :D :D :D

ketusia48 said...

მე მიყვარდა ჩემი მეზობელი პარკის სკამზე იმიტომ რომ ღმერთის რჩეული ვარ
:D:D:D:D:D:D

თათია said...

მე დავახვიე ჩემი ძაღლი შენს აბაზანაში იმიტომ, რომ ვფიქრობ ფსიქიატრის დახმარება მჭირდება

fsiqe said...

lol მე ავლოკე ჩემი მეზობელი შენს აბაზანაში, იმიტომ რომ დაუჯერებლად მაგარი ვარ

bluekittie said...

მე ჩავუტარე კარატე შემწვარ კიტრს შენს აბაზანაში იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და იმას ვაკეთებ რაც მინდა.
მდაა =)))

Taa said...

ხასიატზე მომიყვანა ამ პოსტმა

ჩემი შედეგები:

მე ვუყვირე ჩემს დას პარკის სკამზე, იმიტომ რომ სექსუალური ვარ და რასაც მინდა იმას ვაკეთებ


საწყალი ჩემი და თავისი სექსუალური დის ყვირილებს რომ უძლებს– პარკის სკამზე თან

Tomushka said...

:D :D რა მაგარად ვიცინე :

maito said...

მე გადავხტი ციყვი პარკის სკამზე იმიტომ, რომ მაგარი ვარ :D:D:D:D ჰა, ჰა, აქამდე ინდაურს ვიყავი, ახლა ციყვი გავხდი :)

კოპალა said...

me chautare karate shesherebul cxovels shens manqanashi imitom rom magari var :D:D:D
magrad vixalise, gaixare

TeIko said...

მე მიყვარდა ჩემი საუკეთესო მეგობარი ბიჭი სამზარეულოს მაგიდაზე იმიტომ რომ ყოვლის შემძლე ვარ.:)))))))))