Jul 10, 2009

მშია , ძალიან მშია

რაღაც აუტანელი გძნობაა ეს შიმშილი.
რომ მიმიშვა ალბათ გადავჭამდი ვყელაფერს რაც მაქვს, და რაც არ მაქვს მაღაზიაში წავიდოდი და ვიყიდიდი

მაგრამ არ ვჭამ. იმიტომ რომ ჯერ არ მივარჯიშია, და ამ ვარჯიშების გაკეთება მხოლოდ უზმოზზე შეიძლება, იმიტომ რომ საშინელი წვიმებია და საღამოობით ვერ დავრბივარ რომ მთელი დღის ნაგროვები კალორიები დავხარჯო.
ესეც რომ არ იყოს ყოველი ჭამისას მხოლოდ იმაზე ვფირობ რამდენი კილო მოვიმატე, რამდენად გაიზარდა ჩემი სხეული მოცულობაში, და ყველაფრის სურვლი მიქრება.
არადა მშია :(

14 comments:

Sophie Golden said...

ტომა, კარგი რა!! როცა გშია, უნდა ჭამო. თან შენ, მეეჭვება, წონის პრობლემა გქონდეს. ნუ ემორჩილები ვიღაცების დადგენილ სტანდარტებს - რახან გშია, ჭამე და ისიამოვნე. მთავარია არ "გაძღე", უბრალოდ კუჭი გაახარე, ჭამე ხშირად და ცოტა-ცოტა :) :love: :sunny:

Tomushka said...

Sophie Golden - აი ხო ჭკვიანი გოგო ხარ და ხვდები რომ იმიტომ აქ მაქვს წონის პრობლემა რომ არ ვჭამ იმდენს რამდენიც მინდა? :D :D

Dreamer Kikito said...

იცი ასე როცა ფიქრობ რამდენ სმოიმატებ თითო ლუკმაზე უფფრო იმატებ მაგ დროს და როცა ყურადღებას არ აქცევ მაგრამ აკონტროილებ ეგ სხვაა :)
ახალი თემფლეითი მომეწონა ძალიან :)

Tomushka said...

Dreamer Kikito - ფიქრობ რომ ღირს ამის დატოვება? თემფლეითს ვგულისხმობ

Natalia said...

ზუსტად ეხლა ვფიქრობ ვჭამო თუ არა,ვარჯიშს ვაპირებ მეც და ჭამის შემდეგ ვეღარ ვივარჯიშებ.

that's the question - ჭამა თუ ვარჯიში? :))

Tomushka said...

Natalia - გააჩნია რა სახის სავარიშოს აკეთებ.

vasasi said...

გშია და ჭამე მერე!..

მეც ასე ვიქცევი, მერე რა, რომ სარკეში ჩახედვა არ მინდა ხანდახან.... :D

Tomushka said...

vasasi - მე სულ მშია :D :D

Keti said...

ჩემი რჩევა – ვარჯიშის მერე მალევე ნუ შეჭამ, ასე სხეული ვერ დაიკლებს წონას...

"მე სულ მშია" ––– :))))))))

Tomushka said...

Keti - ნამდვილად მასე ვაკეთებ :)
არც მანამდე და არცე მერე არ ვჭამ უახლოეს 1-2 საათში:)

Ska said...

საერთოდ არ ჭამო! მე მაგალითად ვცდილობ რაც შეიძლება ცოტა დროს დავხარჯო ჭამაში... არ ჭამოთ სანამ მუცელი ბუყბუყს და რახრახს არ დაიწყებს :D

Tomushka said...

Ska - :D :D Good idea :D :D

Khatia said...

მე მიყვარს გემრიელად ჭამა, ცოტა ზარმაცი კი ვარ და ველოდები, რომ ვინმემ საჭმელი მომართვას, მაგრამ თუ არ გამოჩნდა ეს ვინმე, გავვარდები მაღაზიაში, მოვზიდავ გემრიელობებს, და საქეიფო სუფრას მოვაწყობ ... ჭამა ხომ საერთოდ არ მეზარება :)

Tomushka said...

Khatia - არ მე მეზარება ჭამა :D :D ფულის დახარჯვა კი მეზარება საჭმელსში მაგარმ თუ ვიყიდე მერე ნო პრობლემ :D