Oct 24, 2008

მე და ნაციზმი

ბოლო რამოდენიმე თვეა , აღმოვაჩინე რომ ვარ ნაცისტი!! არა, იმას კი არ ვამბობ რომ რაც კარგები ვართ ქართველები ვართ თქო.... არამედ იმას რომ არიან ერები და ხალხი რომლებიც საშინლად არ მიყვარს და მათთან ერთად ყოფნა ერთ შენობაშიც კი საშინელ დისკომფორტს მიქმნის.

ალბათ დაინტერესდით ვის ვგულისხმობ.. არც მეტს არც ნაკლებს არამედ ზანგებს...

ჩემი პირველი შეხვედრა მუქკანიანებთან მოხდა ქალაქ N - ში დაახლოებით ერთი წლის უკან და მას შემდეგ კვლავ და კვლავ მეორდება... რა ვთქვა, ისინი ვინც მე ვნახე არიან ”საშინელნი” (მე კიდევ უფრო საშინელი რადგან ასეთ რამეებს ვწერ მათზე) ანაგვიანებენ ყველაფერს, იფურთხებიან, იპურჭყებიან .. მოკლედ სრული კოშმარი. ჩემ ჯგუფში იყო ერთი გოგო გაბონიდან , აშკარად არ იცოდა ცხვირსახოცის ხმარება. ხომ წარმოგიდგენიათ რა ხმებს გამოცემდა როცა გაციებული იყო....

მათი თვალები კიდევ სხვა საკთხია. თუ გინდა დაინახო პირველყოფილი ადამიანი უნდა ჩახედო მათ თვალებში. თითქოს ამ ხალხ არ შეხებია ცივილიზაცია, ისინი ცხოვრობენ ცხოველური ინსტიქტებით. მაგ: ტრამვაიში ასვლისას ყველას გემრიელად უჯიკებენ და პირველნი ავლენ, თითქოს ტრამვაი სადმე წავა სანამ ყველა მგზავრი არ ავა...

ვიცი რომ საშინელებაა ის რასაც მე ვგრძნობ მათ მიმართ თუმცა ჩემ თავს ვერ ვერევი.

8 comments:

ქეთი said...

რა ვიცი ეგ ალბათ კანის ფერის ბრალი არ არის
უბრალოდ ძალზე დაბალგანვითარებული სოციუმიდან არიან და ასე აისახა მათზე
მე განათლებული და დახვეწილი მანერების მქონე ბევრი ზანგი მინახავს :)
უფრო მეტიც შემიძლია ვთქვა რომ ერთმა ადამიანმა, რომელიც საერთო საცხოვრებელში ჩემი მეზობელი იყო, შავკანიანების მიმართ საოცარი ნდობა და მეგობრული გრძნობა გამიღვივა. ეგეთი თბილი და მეგობრული ადამიანი მე არ შემხვედრია, აფრიკიდან იყო, ქვეყანა აღარ მახსოვს !
მოკლედ რა ვიცი ყველას ერთ ქვაბში ნუ მოხარშავ და თანაც კანის ფერის მიხედვით ნუ დაყოფ ჯობს .
ჩემი გამოცდილებიდან ასე მგონია :)

Pink Panthere said...

არ ვხარშავ ყველას ერთ ქვაბში, აკი დავწერ ვისთანაც შეხება მქონია და მაქვს მეთქი. მეტზე არავისზე არ ვრცელდება ჩემი ”ნაციზმი”.

:P

ქეთი said...

ვაჰ დავიჯერო ერთი ნორმალური არ გინახავს მაგ რასაში ? :P
აბა კარგად დააკვირდი :D

nati kuda said...

ჰო, ქეთის ვეთანხმები მეც, ძნელია ასე ხელაღებით ყველას ხაზი გადაუსვა. არ მაქვს დიდი გამოცდილება შავკანიანებთან ურთიერთობის, მარა ცუდი და კარგი ყველგანაა. შენ ეტყობა არ გაგიმართლა და სულ ცუდებთან მოგიწია შეხება : )

Pink Panthere said...

მართლა არ მინახავს :)
დამიჯერე.
აი ჩემი დღევანდელი ისტორიაც:
მე როგორც წესრიგის ძალიან მოყვარული ადამიანი ::P ვერ ვიტან ვინმე რომ ანაგვიანებს ქუჩებს, თან როცა ვხედავ რომ სუფთაა. ხოდა , ტრამვაის გაჩერებაზე ვიდექით მე და ორი ახალგაზრდა გოგონა, ( ძალიანაც სიმპატიურნი ) რომლებმაც გაფრცქვნეს მანდარინი და კანები მოისროლეს ნაგვის ურნის მიმართულებით. კანები ხუთიანში ვერ ”გაარტყეს” და ძირს დაიყარა თავისთავად. ხოდა ამათმა თავი არც კი შეიწუხეს , ვითომც არაფერი გააგრძელეს ლაპარაკი და ჭამა. ისე გავბრაზდი :D ვიცი არვინ მეკითხება მაგრამ რა ვქნა ასეთი ვარ...:თავისჩამოხრჩობისსმაილიკი:

CheshireCat said...

მე კიდევ ინგლისში რომ ვიყავი, ზანგებთან, ვისთანაც შეხება მქონია, სულ კარგი ურთიერთობა და დამოკიდებულება მქონდა :მო:

Katten försvann said...

არ ვიცი, ალბათ მე მაქვს მართლა პრობლემები ;(

buddha said...

ara, ar gaqvs problemebi :)

mec zustad igive damokidebuleba maqvs, rogorc zangebis, aseve sisufTavis mimarT.

me kide indusebs davamatebdi :(
unishi sadac mat chautardebat leqcia otaxi tu ar gaaniave ver shexval :s